REKLAMACE

 


 

V případě, že Vám objednané zboží nepřišlo nebo přišlo poškozené anebo se poškodilo během běžného používání v záruční době, kontaktujte nás, prosíme, neprodleně telefonicky nebo zprávou na e-mail reklamace@supraviz.cz

 


 

Pokud nám zasíláte e-mail, prosíme, nezapomeňte uvést:

  • Číslo Vaší objednávky
  • Zda je poškozena pouze část nebo celá objednávka
  • Vhodné je zaslat i foto poškozené zásilky, abychom měli lepší představu, co se přesně stalo
  • Způsob řešení reklamace (tedy zda požadujete vrácení peněz, slevu, opravu nebo výměnu za nový kus / nové kusy)

 

Mnohokrát Vám děkujeme

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení